Mellerud

Ikväll åker vi till Melleruds camping, Vita sandar. Hela familjen åker över dit. T.o.m syrran och hennes familj. Det ska bli himla skoj. Om det nu inte regnar. Det är mörka moln på himlen men förhoppningsvis skiner solen i Mellerud.

Jag kommer besöka Tezz´s grav. Senast jag var där var sommaren 2005. Minns det mycket väl. Och nu kommer jag få möjlighet att besöka det igen. :)

Jag saknar fortfarande Tezz. Efter 9 år finns hon kvar i mina tankar och alla minnena dyker upp då. Har skrivit om henne innan och säger det igen, hon var den finaste vän jag nånsin haft. Eller iaf då. Hon var guld värd!

Men men.. nu har jag fått laddaren till min kamera så jag kommer ta massor med bilder.. kameran ska hänga med jämt nu. Så bloggen kommer bli mycket roligare.. och uppdateras oftare!

Hoppas ni också får en rolig helg!

Kommentarer
Postat av: anne

gooood me kameran :) ring på lördag om du kommer förbi :)

2010-05-28 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0