Från och med 6 maj

Detta har jag gjort sen den 6:e maj.

6:E MAJ - Baby kom hit! <3 Vi åkte hem direkt och grillade med mor o far osmakade på lite vin också. Hade en riktigt mysig första kväll. :)

9:E MAJ - Jag, baby, syrran, Toni, barnen och mor o far var på Liseberg. Vi började med att käka på Tyrolen. Och jag o baby tog några shottar innan vi köpte åkpasset. Vi åkte allt och lite till. Och mellan attraktionerna smakade vi på lite till cider och shottar (man måste ju våga). Efter Liseberg hämtade syrran o Toni upp oss. Så vi fyra köpte pizza och åkte upp till Ramberget och tittade ut över stan.

12:E MAJ - Mor o far åkte till Mariestad så jag och baby fick äntligen lite ensam tid. Vi lagade en god middag, spelade Corona och smakade på vin. Hade en mys-kväll, bara baby och jag.

14:E MAJ - Jag och baby åkte till stan, köpte en dop-present till min gudson. Det var så fint väder så vi köpte några cider och gick och myste ute på gräset bakom Stora teatern. Det var så himla varmt och skönt. Och mysigt. När vi sen åkte hem, käkade vi lite, spelade ett ute spel (typ som kubb) och hade hur kul som helst. Sen var det dags att göra iordning sig och åka till Karaoke-baren. Där var det bra med folk och himla kul.

16:E MAJ - Villes dop! Jag var hos Anne redan kl 10. Sen strömmade det in lite folk och det var dags att döpa lilla Ville. Allt gick fin fint. Ville var lugn och glad. Så nu är jag stolt gudmor till lilla Ville <3. 



17:E MAJ - Jag och baby var på bio och såg Terror på Elm Street. Hehe.. stackars baby, han blev inte skrämd av filmen, utan av mig som hoppade till titt som tätt :)


Och innan baby kom hit, så hjälpte jag ju Anne med lägenheten. En kväll hade vi ju bastu-kväll. Vi lyssnade på musik, bastade, smakade på alkohol och hade himla trevligt. Tack Anne för att du är en så fin vän! Och jag måste be så hemskt mycket om ursäkt för det där jag gjorde då. Kommer aldrig att hända igen!
Love you girl!!

 


Kommentarer
Postat av: anne

<3

2010-05-27 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0