Vilka FINA kommentarer jag fått :)

Det är ju svårt att lista ut vem det kan ha varit som skrivit
dessa FINA kommentarer till mig.


Denna kommentar skrev han till senaste inlägget:


och detta var till I´m happy inlägget där jag skrev att jag skulle till Finland:
 

Visste väl att det kommer komma en vacker dag.
Synd bara att det inte biter på mig. ;)

Ni kan väl också få gissa på vem det är. haha.. en liten gissnings-lek,
den som har rätt får en belöning! (det blir nog många belöningar då)

När jag nästa vecka åker till Finland kanske jag ska skriva exakt tid när jag är i Sthlm så "bella/Ghost Rider" kan haffa mig.  

Tack gubben för att du förgyllde min dag!!


Kommentarer
Postat av: anne

en ois siitä uskonu.... oioioi.....

2010-03-03 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0