Party party

Här är jag nu i Levi. Varit här sen i onsdags.

Onsdag: Vi var framme här runt 17-tiden. Var på det nya hotellet och käkade. Efter det gjorde vi iordning oss och gick till Levi hotell för att Jukka Hallikainen uppträdde. Sen när dom vart klara kom dom och satte sig med oss. Och det blev en del shottar. Sen kom vi till husbilen men det var bara Jukka och en till kille som följde med. Jag var lagom (väldigt) full. hehe.. Men skoj hade vi.. för jag var inte ensam om det ;)

Torsdag: Riktigt seg och sov ganska länge. Runt 18-tiden kom tre gubbar (kompisar till far) hit. Festandet började direkt. Sen gick vi och åt på Panimo. Det var riktigt god mat där. Och där stannade vi ett bra tag. Sen följde vi gubbarna till deras stuga. Jag pratade mest med baby i tel. Saknar honom såå mycket. Och vi kom och lade oss redan kl. 2 inatt. Var helt slut men inte full. ;)

Ikväll blir det Lauri Tähkä på Hullu poro Areena. Jag ska dit med min kusin Anitta. Tror vi börjar förfesta hos henne och sen runt 22-tiden ska vi dit. Det kommer komma myyyycket folk dit så jag fick VIP-biljetter av en som jobbar som vakt där. Så slipper vi stå i flera meters kö, utan får kliva in före alla ;) he he.. bra va? Och så ska jag sova över hos Anitta inatt så vi får sova ut ordentligt imorn :)

Nu ska jag o mor gå ut o shoppa lite. Hoppas på att jag hittar nått kul. Är så shopping sugen. hihi..


Kommentarer
Postat av: anne

hyvää pääsiäistä!!!!

2010-04-03 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0