mot levi

Nu är det två timmar kvar tills tåget går till Jyväskylä. Där ska mina föräldrar plocka upp mig. Vi ska nånstans på nått dansställe ikväll. Sen imorn bär det av norrut. Kommer först vara några dagar i stugan innan vi sen åker till LEVI!! Kommer väl vara där på onsdag och på torsdag kommer några vänner till far dit också, så vi blir några stycken.

Igår var vi bara hemma, baby och jag. Smakade lite på cider och myste resten av kvällen. Kommer sakna min baby såå mycket men ska ju köpa ett finskt telkort så vi kan prata varje dag ;)

Efter Levi hoppas jag på att jag får komma hit igen. Beror på vad min far säger. Han tycker väl att jag helst ska åka hem. Har iofs lite pappers grejer att ordna. Sen så måste jag ju ordna inbjudningskorten till mors 50 årsfest som är i juli. Men förhoppningsvis kommer jag tillbaka hit ett tag innan jag åker hem.

Nä, nu ska jag försöka stänga väskan. Har ju köpt massa kläder så lite tajt kommer det bli. :)


Kommentarer
Postat av: anne

millon tuuuuuuut?????

2010-03-24 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0