Idag

Har redan vaknat. Har ju sovit till runt 13-tiden varje dag nu. Men som tur är väckte V mig så jag inte sover bort hela dagen igen. Ska möta henne på torget om en stund för att få mina Saw filmer från henne.

Sen ska jag tömma släpvagnen där jag fortfarande har mina möbler/saker. Hoppas bara att jag o mor orkar bära in det mesta. Så jag får iordning mitt rum innan jag åker.

Efter det ska jag till lokalen som är hyrd för Tonis fest för att hämta nycklarna. Och där efter ska jag till C o L (om det nu blir av) och smaka på lite vin. Det var ju så länge sen jag träffade dom.

Ikväll ska dom som jag hyrt lägenheten av hämta nycklarna också och lämna tillbaka pengarna som jag gett till dom som säkerhet. Typiskt att jag helt hade glömt bort att jag skulle ju städa lägenheten nu i början av veckan. Så dom har tagit dit en städfirma. Vilket jag tycker är löjligt eftersom nu blir jag tvungen att betala det och innan jag flyttade in var det så grisigt att då verkligen hade det behövts en städfirma. Men jag är bara glad att det är över. Slipper dom där idioterna sen och deras skit-lägenhet.

Ja, det är ju vad jag ska göra idag iaf. Hoppas bara att C vill att jag kommer över till henne, orkar inte sitta hemma en hel dag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0