hos min baby

Jag gick upp kl. 6 på onsdag morgon och åkte till Centralen. Där fick jag vänta på Silja Line bussen i nästan en timme. Men när den väl kom så lade jag mig ner på två säten och sov. Nånstans i Nyköping bytte vi buss. Och på den andra bussen lade jag mig raklång längs bak. Sov hela vägen till Sthlm. Vi var ju framme i terminalen redan 16.15. Och båten skulle ju inte gå förrän 19.30. Jag käkade lite och köpte en cider och läste min bok. Guuuud.. vad tiden gick sakta. Men när det väl var dags att gå på båten så gick jag direkt till hytten. Jag duschade, gjorde iordning mig och sen tog jag en sväng till Tax Free. Som vanligt blev det en limpa cigg och en Bacardi Razz plus en present. Sen gick jag och satte mig i rökrummet och köpte en cider. Det kom o gick massa folk och det var många trevliga som t.o.m snacka med lilla mig. hehe.. Där satt jag sen resten av kvällen och tjöta med folk. Lade mig först kl. 2 på natten och lite tipsy.

På torsdag morgon vaknar jag kl. 6. Packar grejerna och sen ska jag stiga av båten. Och så var det över en timme kvar tills tåget skulle gå. Satt där i terminalen och var riktigt trött och stank alkis. En arbetare kom med kaffe till mig. Men tyvärr var jag ju tvungen att tacka nej då jag inte dricker det men fick istället bjuda han på en cigg. Sen kom tåget iaf. Jag satte mig till rätta, köpte biljetten och somnade. Vaknade först efter två timmar då mamma ringde och frågade hur det går för mig eftersom jag inte hört av mig. Stackarn hade varit uppe runt kl. 7 på morgonen för att kolla om jag skickat sms. Stackars mamma som alltid kan vara så orolig trots att hon vet att jag skulle klara mig bättre ute i världen än nån annan. hehe.. Så var jag ju framme sen.

Baby kom o mötte mig. Han hade köpt tre fina rosor till mig :D Mmm.. vad glad jag blev. Sen körde hans mor oss hem till honom. När vi kom in lade vi oss i sängen det första vi gör. Sov en timme och sen hämtade han hem sin dotter från dagis.Vi lagade mat och bara myste i soffan. Och jag somnade igen ;) När det sen var lägg-dags kunde vi ju inte sova. Somnade sen nån gång vid 3.

Imorse gick baby upp tidigt och lämnade sin dotter till dagis. Jag sov och sen kom han också o lade sig. När vi sen gick upp käka vi frukost och lade oss i sängen igen o myste. Tog sen en sväng till affären. Och sen kom babys mor och hämtade hans dotter. Nu har han lagat mat till oss och sen ska vi bara mysa i soffan och bara vara. Ska väl ta en sväng och hyra en film också.

Förhoppningsvis kommer Sanna och Timo hit imorn. Saknar er!

Nu ska jag gå o äta och sen bara myspysa ;)

Hur har ni det där hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0