en vecka har gått

Ska uppdatera lite snabbt om vad vi haft för oss nu hos baby.

Fredag: Jag och baby var hemma själv efter att hans dotter blev hämtad av farmor för helgen. Så vi gjorde en middag, smakade på lite cider och myste i soffan.

Lördag: Sanna och Timo kom! Det första vi gör är att jag o Sanna åker till stan och shoppar. Jag köpte maaassa linnen och t-shirtar på Gina tricot. Det blev ett riktigt bra köp och inte alls dyrt. Så hämtade pojkarna oss. Vi köpte lite cider och sen var det dags att börja göra iordning sig. Klockan hade redan blivit 19.oo och vi tänkte vara i en karaoke bar redan kl. 21.oo. Så vi hann snabbt hälla i oss några cider o sen var vi på karaoke baren. Vi hade det jätte skoj. Sanna sjöng, vi dansade och skrattade hela kvällen. Och när vi kom hem (redan kl. o1.oo) gjorde Sanna lite mat och vi kacklade på som aldrig förr. (Vad jag minns iaf)

Söndag: Tog en sväng till affären, handlade lite gott. Sen hämtade vi pizza. Efter maten öppnade alla varsin cider/öl. Vi var lite sega till en början men sen kom vi igång. Vi spelade kort och snurra flaskan. Men det blev inte så långvarit eftersom grannen över kom och klagade. Det var ju trots allt söndag och det är himla lyhört i köket. Och redan innan klockan slog 2 låg vi i sängen.

Måndag: Upp kl. 1o.oo. Och lite innan kl. 13.oo åker Sanna och Timo. Jag och baby myste lite innan hans dotter sen kom. Och resten av kvällen blev det soffan och tv.

Tisdag: Det blir en vanlig dag igen. Baby lämnar dottern sin till dagis och efter det sover vi till 11.oo. Går till affären, handlar mat, lagar maten, myser i soffan och sen är det lägg-dags :)

Onsdag: Idag tog vi en promenad till videobutiken. Det blev en timmes promenad och det ar riktigt skönt efter att ha suttit hemma flera dagar. Vi hyrde The orphin och L.A gigolo. Och du, Sanna! Så äcklig var den ju inte! hehe.. Blev ju inte skrämd men visst, när man fick veta hur det låg till var väl lite läskigt, men njae.. inge äcklig var den.

Torsdag: Vi går upp lite efter kl. 11. Gör iordning oss för bio. För vi ska se Avatar (3D). Så hans mor o syster kommer hit för att passa hans dotter under tiden. Vi åker iväg. Hämtar ut biljetterna och sen har vi över en timme på oss innan filmen börjar så vi går o käkar pizza. Och sen köpte vi en stooor popcorn med drickor till. Och om filmen kan jag säga såhär.. Fyfan vad bra den var! Trots att den nästan är tre timmar lång så hinner man inte ens tänka på det för det händer så mycket i filmen och med 3D glasögonen var det riktigt grymt. Man var helt med i filmen. Men usch, för alla höga höjder, det kändes som man själv stod på de höga bergen. hehe.. Men som sagt, grymt bra och värd att gå och se!!





Fredag: Idag! Ser ni att jag är uppe tidigt? Hehe.. Var bara tvungen att gå upp samtidigt som baby. Blev så himla röksugen. Och nu har jag varit uppe i en timme. Men snart dyker jag ner under täcket igen. För det är ju fredag och något kul måste jag o baby hitta på. :)

När jag kommer hem har jag ingen aning om. Om jag åker till Levi med föräldrarna sen är inte bestämt. Baby kommer ju inte släppa ivägmig mer.. hehe.. Men jag uppdaterar snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0