Vilken tråkig dag

Jag som trodde jag skulle orka ta mig till IKEA idag, stannade hemma!
Jag hjälpte mor med att städa i en garderob. Hittade massa gammal skit, rent ut sagt. Sen fick jag tömma mitt kassaskåp där jag haft mina dagböcker och brev. Kollade igenom lite av dagböckerna. Gud, vad jag har varit deprimerad mycket. Men det var skönt och läsa eftersom jag nu känner mig mycket starkare.
Sen lade jag mig på soffan, för som vanligt på måndagar så kände jag inte för att göra något. Somnade och sov i 2 timmar. Oops.. Men jag ska ändå gå och lägga mig snart för att orka upp tidigt imorn. Har ju vaknat senast kl 10 varje morgon nu det senaste.

Idag är det också Annes födelsedag!

Grattis på 25-årsdagen, vännen min!

Nu ska jag se en film och sen sova, kanske orkar jag åka till IKEA imorn istället :)

Kommentarer
Postat av: anne

thanx :)

2010-06-07 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0