Sommardag nr 2

Idag vaknade jag kl. 9 igen. Gjorde mig iordning för att lägga mig ute för att sola men ringde till kurs-ledaren först. Typiskt, för han ville att jag skulle komma dit idag. Har nämligen varit borta i tre veckor utan att anmäla mig så vi måste komma fram till vad som händer med mig nu. Får jag fortsätta eller är jag redan utslängd?

Men det tar ju bara 2 timmar så jag hinner hem för att lägga mig i solen sen. Var ganska röd igår så idag kommer jag ju bli brun om jag bara får solat. :)

Så har jag lite planer till helgen.

Ska till Malin på fredag. Sitta på deras balkong och njuta av solen och lite vin.

På lördag ska jag ut med Babe (som jag alltid kallat Jessica. A), A.M och nån till tjej. Blir väl uteserveringen nånstans.

Nä, nu måste jag göra iordning mig, bussen går om 40 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0