Sommardag nr. 1

Ja, idag har jag legat och solat heeela dagen.
Syrran kom hit med Melina runt 12-tiden. Sen kom även Petzon hit med sin dotter. Vi käkade glass med jordgubbar och kollade lite Tupperware grejer ;)

Sen när dom gått, solade jag i många många timmar. Vid ett tillfälle somnade jag
och efter att jag vaknade kände jag att det fick räcka. Är lite röd-brun nu.

Nu ska jag gå igenom lite bilder på min kära mor. Eftersom hon fyller 50 år i juli
så ska jag göra ett fotokollage till henne :)


Kommentarer
Postat av: anne

niin surullista toi tess :(



ihanaa kun on kuvii!!!! Jatka niin!!!



kiitos, tykkään kans että hiukset on hyvät, kunhan kaikki väri päänahasta lähtee hahah....



vittu se chisu laulu on hyvä!!! mullaki on ollu se bloggis!!

2010-06-01 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0