Iskelmä festivaali 1-3/7

Jihuu.. Jag ska på Iskelmä festiivali i Himos den 1-3 juli!!

Lyssnar på radiokanalen typ varje dag. Så såg jag reklamen för festivalen, frågade min mor om dom har planer på att åka dit. Och JA! Dom ska dit och dom har redan bokat plats. Så jag sa -Jag ska med, bara så ni vet! Och nu är det helt enkelt så att jag ska dit! :) Grymt ska det bli!

Dessa är några av de över 30 artister jag helst vill se. :)

Torsdagen 1/7

Anna Puu
Laura Voutilainen *
Lauri Tähkä ja Elonkorjuu *
Markku Aro
Annika Eklund

Fredag 2/7

Juha Tapio
Yö *
Neljänsuora *
Juha Metsäperä *
Eija Kantola
Pasi Vainionperä *
Suvi Teräsniska

Lördag 3/7

Anna Eriksson *
Paula Koivuniemi *
Aikakone









 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0