Inrednings-tokiga jag

Var på kursen idag. Kollade på en dokumentär som var på 2 timmar. Sen gick vi hem. Helt onödigt. Men jag är kvar i kursen trots frånvaron. Dom var riktigt snälla med mig :)

Sen har jag lagat mat, varit på mitt snabbaste besök på IKEA någonsin. 15 min! Var där med far min och köpte gardinstänger till altanen. Imorn ska de upp och sen ska gardinerna fixas.

Ska olja hela altan golvet imorn med. Kommer bli svettigt eftersom det är så lä där, men däremot kommer jag bli brun. Eftersom jag inte hann vara i solen idag kommer jag stekas ordentligt imorn. :)

Sen nästa vecka ska jag handla all inredning. Massa plastblommor ska det bli, inne i altanen. Sen ska jag köpa massa söta lampor och annan inredning så det kommer bli riktigt, riktigt fint där.

Har ju köpt/beställt nya möbler till vardagsrummet också. Men de kommer inte förrän veckan innan mors födelsedag. Alltså i juli. Men då ska jag också få inreda allt. Hoppas bara att far min går med på att byta ut datorbordet eftersom det är "antikt" men alla nya möbler är moderna.

Så jag ser verkligen fram emot allt detta nu. Och ni som känner mig, vet hur inrednings-tokig jag är. Tänk också.. Jag får bestämma hur all inredning ska vara! Tur att dom litar på mig, för det kommer bli sååå snyggt. hehe..

Nog om det. Kommer ta lite före och efter bilder sen så ni kommer få se vilken skillnad det kommer bli.

Inspiration till altanen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0