ikea :)

Imorse kände jag mig så mycket piggare än igår trots att det var molnigt ute.
Så jag bestämde mig för att åka till IKEA. Jag strosade runt där, funderade på vad jag ska köpa, medans jag på samma gång plockade massor av grejer i vagnen. När jag kommer till alla doftljus (slutet) så märker jag hur allt känns så huller om buller med färger i vagnen. Jag plockar bort massor och börjar promenera mot strömmen. Här och där hittar jag saker som jag sen känner passar ihop. Alltså.. efter 4 timmar var jag helt klar.

Köpte alltså massa doftljus, lyktor, blommor, krukor, hyllor, tavlor, kuddar, champagne-glas (till mors fest), dukar och massa små grejer till.

Allt detta jag handlade ska ju finnas i altanen. Det jag väntar på nu är att gardinstängerna kommer upp så jag får fram allt annat också. Det kommer bli super-fint.

Ja, det är ju det jag har gjort idag. Och nu borde jag göra rent på mitt rum. Det är värsta bombnedslaget där. Men får se hur mycket jag orkar ikväll.. är riktigt trött efter all shopping :) hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0