Helgen

I fredags så kom jag iväg till Molly runt 19-tiden. Så vi tog en promenad till affären, köpte alla ingredienser till maten. Molly lagade en jätte, jätte god middag!! Sen runt 21-tiden kom Erkki hem. Musiken dunkade och vi nästan halsade vin. Hade himla mysigt hela kvällen. Och som vanligt så sov jag över hos dom.
Lördag morgon går vi och hämtar kebab och sätter oss ute på en äng. Njuter av både maten och värmen. Sen blir vi ganska slöa så vi går tillbaka hem till dom och tar en tupplur.



Sen måste jag ju hemåt för att jag ska till Babe. Där väntade också A.M och Babes bror på mig. Dom hade redan hunnit komma igång men jag var inte långt efter. Och vad vi skrattade mycket. När det började bli mörkt bestämde vi oss för att gå över till Babes brors kompis. Ett gäng 18-åringar satt där och festade. Jag hittade en vattenpipa på balkongen som jag puffade på. Sen var det dags att gå därifrån så vi gick över till mig. Det var jag, A-M och Babes två bröder. Mor o far kom just hem från stan också så vi "efterfestade" lite. Hade hur kul som helst. Och sen deckade jag sååå gott.





Igår passade jag på att njuta lite av solen, lade mig ute på altan. Men så vart jag så hungrig så jag lagade tacos. Efter det satt jag mest och kollade på tv bara, himla slö efter helgens festande.

Det är ju så typiskt att det ska regna idag, men tack vare det kommer jag kunna ta en tripp till IKEA och handla inredningen till altanen. Ska bli så kul och få i ordning där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0