Helgen

I fredags blev det inge grillning. Utan hämtade mat från en krog. Så har fortfarande inte grillat lax :( hehe.. Så poppade jag o mor en vinare på kvällen. Far kom hem sen också. Vi kollade på tv och kom fram till att det är ju dans i Ahlafors. Streaplers var där! jihaa! ;) hehe.. Så vi åkte dit. MEN det var så lite folk, det regnade och dansband är inte direkt våran grej. Så vi var hemma redan kl 00.oo. Satt uppe lite senare eftersom jag pratade med baby i tel.

På lördagen vaknar jag av att Anne ringer mig kl. 13. Dags att gå upp. Hoppa in i duschen och åka till henne. Vi går nästan direkt till lokalen, fixar salladen och lyssnar på musik. Klockan tickar på och helt plötsligt börjar de första dyka upp. Jag känner mig riktigt seg då jag inte ätit någonting på hela dagen men jag håller ut. Nysä fixar maten. Och runt 20-tiden har alla kommit och maten blir klar. Åh.. så gott det var! Och sen började festandet ordentligt. Dansade, skrattade och blev fulla :) Runt 23-tiden kommer någon med idéen om att vi ska åka till karaoke-baren och så blir det. Där var det fullt med folk, alla hade inte ens sittplatser. Anne o M sjöng karaoke många ggr. Sen när det stängde skulle vi åka till Anne och basta, vi var alldeles för många så jag tog bussen hem kl. 5 på morgonen. Var inte hemma förrän kl. 7.

Igår sov jag till 15-tiden. Var inte bakis men jävligt seg så jag kollade på tv mest hela dagen.

Och nu är det måndag igen.. en ny vecka. Vad ska man göra nu i veckan? Gissar på att jag bara kommer längta tills vi åker till Finland. Borde bli nån dag nu i slutet av veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0