Haga nygata

Idag när jag var i stan åkte jag först till Järntorget för att sen promenera tillbaka till Femmanhuset. Jag tog en väg jag aldrig gått innan. Haga nygata. Oj.. vad fint det var. Med massa små, söta butiker och caféer efter caféer. Varför har jag inte varit där innan? Nu till sommaren är det ju himla mysigt att ta en fika där tex. Iaf.. sen strosade jag runt lite här o där på stan. Och köpte presenter, till Anne & Nysä och en till Molly.

Efter det kom jag hem och fick äntligen städat mitt rum. Nu är det riktigt rent och fint. Hur länge det håller är ju en annan sak, men men.. Och sen har jag inte gjort så mycket mer.

What else?! Jo, jag har varit så sugen på att gå ut idag. Sätta sig på nån krog och bara tjöta. Tyvärr var det ingen som jag kunde locka med mig och tanken att gå ut själv slog mig aldrig.. haha..

Imorn ska vi grilla lax för en gångs skull, har nog aldrig gjort det innan. Har alltid varit kött, kött, kött. Och måste ta det lugnt på kvällen då Anne ska ha fest på lördag! Vilket ska bli riktigt skoj. :) Ser fram emot det.

Nu ska jag bara sitta här och prata med baby på msn..

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Haha ja paranormal var riktigt skön, lite långseg dock? Men ändå :D

2010-06-10 @ 22:27:59
URL: http://fattybom.se
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-13 @ 20:03:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0