Bokat och klart

Igår satt jag o funderade på hur jag ska göra.
Om jag ska åka till Finland med mina föräldrar nu på fredag eller om jag åker nästa vecka. Hade jag åkt med föräldrarna hade jag kommit iväg gratis. Men isf hade jag missat Mollys födelsedagsfest på lördag. Och skulle jag åka nästa vecka så hade jag behövt betala resan själv och biljetterna var över 1000kr.

MEN nu kollade jag biljetter igen, på Tallink Silja och hittade för 360kr. Jag bokade det direkt! Och det var ju inte många pengar. Hihi.. Så jag åker alltså härifrån nästa vecka på tisdag morgon och är framme hos baby på onsdag eftermiddag! :) Får fira midsommar med min baby. Vad vi hittar på vet vi inte än men huvudsaken är att få vara tillsammans.

Så nu missar jag inte Mollys fest heller. :) Har ju sett fram emot det så mycket.

Och inte nog med det så skiner solen idag. Visst blåser det ganska mycket men just därför kommer jag ligga på altanen idag för där är det lä. :) Måste ju få tillbaka brännan igen.

Är så himla lycklig just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0