Sista dagen på jobbet idag :D

Idag vaknade jag på jätte bra humör igen. Tänkte att nu är det dags att ta tag i räkningarna. Och jag fick betalt ALLT!! Nu kommer det bara en räkning på 200kr från Hemtex och 900kr från Ikea. :D Känns så himla bra att ha fått det gjort. Det var räkningar för lite över 10.000kr. (hyran, elen, comhem, Hemtex Club, Ikea m.m.) Och bara så ni vet.. jag betalade med egna pengar! hehe..

När jag kommer till jobbet har vi bara tre bord med saker på. Det var lite gardiner och dukar kvar. Och när jag kommer fram till T säger hon att det nog inte behövs jobba imorn. Vi sänkte ner priserna ännu mer för att få bort så mycket som möjligt. Sen kom E-B (butikschefen) och hon sa också att det nog inte behövs jobba imorn men att jag skulle ringa henne runt 19.oo.

Jag slutade kl. 17.oo och åkte till stan. Jag gick in o ut i alla klädbutiker. Hittade ingenting. Så jag tog en till runda. Nu hittade jag massor med fina kläder. Blev inga byxor men lite linnen, toppar m.m. Lite söta festkläder/vardagskläder. Blev jätte nöjd med köpet. Och jo, innan jag gick till jobbet gick jag ner till skoaffären där dom hade rea. Jag hittade ett par snygga "promenad-skor". Dom kostade egentligen 750kr men eftersom jag jobbar på torget fick jag 75% och fick dom alltså för bara 180kr. Och allt som allt idag gick under 1000-lappen. :D

Jo, jag ringde ju till E-B och hon sa att jag inte behöver jobba imorn. Jag ska bara räkna kassan, när jag nu kan på dagen och det tar inte ens timme att göra.

SÅ JAG ÄR NU FRI!!! JAG ÄR ARBETSLÖS, MEN EN JÄVLIGT GLAD ARBETSLÖS TJEJ!! Hehe..

Känns så skönt att det gick så smidigt. Inte nog med det så får jag lön för de timmar jag skulle jobbat på fredag o lördag.. hihi.. Rätt ska vara rätt!

Jag har trivts jätte bra på Hemtex. Har haft så underbart goa tjejer att jobba med. Kommer sakna dom så mycket. Sen har det ju varit en hel del goa stammisar också.. men dom kommer man säkert stöta på här nere på torget trots allt. Jag är så glad för det här året jag fått jobba där. Trots att det varit lite si o så med vissa grejer ibland. Jag har ju erfarenhet av att ha jobbat som BUTIKSBITRÄDE! Det kommer jag nu få skriva i min CV. :D

Har ni nån aning om hur lycklig jag är? Så glad att jag råkade öppna en rödvin-flaska istället för vit. hihi.. Men det går ju att fira med det också. Synd bara att jag nu sitter här själv men imorn ska vi ju ut med tjejerna och det ska bli riktigt kul. Ser verkligen fram emot det :)

Ja.. så nu ska jag bara njuta av några glas vin och sen somna som den gladaste person på denna jord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0