Möbler till salu! :)

Eftersom jag måste flytta hem till mina föräldrar i slutet av februari så har jag över en massa möbler som jag behöver sälja. Det är bra kvalité och ni kan få kompis-pris.

Sponsra mig nu lite så jag kan åka till Finland sen. ;)

* En svart divansoffa (från Jysk)
* Ett köksbord med fyra stolar (högt bar-bord typ)
* Ett litet bord (från Ikea)
* Sängram till 120x200cm madrass
* Snurr-garderob med spegel
* Blå bäddsoffa
* Bokhylla med två vitrinskåp (fattas iofs en glas dörr)

Kan ju lägga upp bilder imorn men vill gärna se om nån är intresserad alls. Fråga era kompisar eller vem som helst om nån behöver nått av detta.

Kommentarer
Postat av: anne

laita kuviiii... GRRRR

2010-01-23 @ 20:12:16
Postat av: anne

no en.. hahaha.... jos se on sitä ni kirjotan että ne ei tienny :P

2010-01-24 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0