Fredag idag

Jag väntar på att jag ska till jobbet snart. Jobbar 13.oo-19.oo idag. Egentligen hade jag bara jobbat till 17.oo men såklart är det ju alltid nån som vill sluta tidigare eller vara sjuk så jag får jobba. Men men.. hade ju ändå inte kunnat göra nått speciellt ikväll eftersom jag ska jobba 12.oo-15.oo imorn.

Pappa åkte till Estland igår. Och idag ska mamma åka till Liisa i Borås. Hon bjöd mig dit också men jag måste ju såklart jobba. Så typiskt att allt alltid ska hända på fredagar. Men men.. Snart är ju jobbet slut o sen kan jag supa hur mycket jag vill på fredagar. Men så kommer det säkert bli så att inget speciellt händer när jag väl kan.

Imorn ska Anne komma till mig. :) Ska bli så skoj. Vi har ju inte setts på år o dar. Och jag tänkte att vi kan ju vara här hos mor o far. Laga mat, basta och kolla på film. Kan bli skönt med en lugn lördag. Trots att jag är sååå sugen på att festa för jag jobbat hela veckan. Men som sagt, jag hinner ju det sen efter att jobbet tagit slut.


Och så kan det hända att jag får besök från Finland i slutet av denna månad. Hoppas, hoppas, hoppas!  <3

Nä, nu måste jag borsta tänderna och promenera till jobbet. Ha en bra fredags kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0