Det senaste

Nu sitter jag här hos mina föräldrar. MEN möblerna är kvar i lägenheten. Fick hit bara det nödvändigaste. Skulle ju flyttat över ALLT hit men ingen ville hjälpa till. Ggrrr.. Så det får bli först nästa vecka som vi tar hit allt.

Jag har bestämt att flytta hem redan nu så det blir billigare att "leva". Blir tvungen att betala hyran m.m. för februari månad men håller tummarna för att dom jag hyr lägenheten av får dit en inneboende snart. Iaf så att jag får tillbaka halva hyran.

Nu är det sista veckan på jobbet. Känns lite tungt men ändå riktigt skönt. Men vad ska jag göra hela nästa månad? Kan ju inte åka till Finland förrän efter 6:e mars. Men har lite planer här fram över som tex:

-Tjejkväll den 6:e feb på Bryggeriet (med det gamla tjejgänget).
-Avslutningsfest med tjejerna från jobbet (datum är ej bestämt)
-Ska klippa mig den 2:a feb och det blir säkert ansiktsbehandling också.
-Tonis 30årsfest den 6:e mars.
-Shoppa kläder (om jag lyckas byta ett presentkort till pengar genom far)
-Svenska Rallyt 2010 med föräldrarna (om två veckor eller hur det nu var)


Och mer blir det säkert. Men hoppas bara att jag lyckas spara pengar på ett smidigt sätt trots alla middagar och fester. Får ju min sista lön i feb. Och efter det kommer det inga pengar från nånstans. :(

Funderade här med min far förut om jag ska gå en matlagningskurs. Jag pratade om att nu ska jag inte äta nå skräpmat utan laga mat varje dag och då tyckte han att för att fördriva tiden så kan jag väl gå kvällskurser. Och det hade verkligen varit toppen. För det skadar inte att kunna laga annat än det vanliga. Så ska kolla om det finns nån kurs nästa månad. :D Någon som vill gå med isf?



Ska försöka träna lite också. Har ju en spinningcykel här hemma. Sen funderar jag på att beställa hem Zumba fitness dvd:n. Ni har väl sett reklamen? Kan vara både kul och bra träning.

PS Update: Beställde hem den redan :D



Ja, det var väl allt. Orkar inte rabbla upp vad jag gjort det senaste. Har mest bara jobbat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0