nice

Igår satt jag här o njöt av att ha blivit fri. Sen ringde världens finaste man till mig. Och vi pratade till 7 på morgonen. Det gick väldigt bra för DNA O Comviq då.. dom har tjänat ihop sin tremånaderslön på en o samma kväll ;) Men vad gör man inte för en underbar människa i Finland. Vi fick ju pratat om allt mellan himmel o jord igen.

Så vaknade jag inte förrän 13.3o. Men jag var pigg o glad. Jag började fixa iordning mig, käkade en bra frukost o gick till jobbet. Gjorde kassan. Och sen var det ju dags att ta bussen till stan. På bussen satt ju redan V o E-B. Vi gick in på El Corazon. Och T kom ganska snart också. T sade att oxfilén är jätte god. Och vi beställde det. Vi fick först vitlöksbröd och sen maten.. oj oj.. vad gott det var. Jag ger det en tia. Har iofs varit där o käkat för inte så länge sen. Gillade maten då med men skrev inget här om det. Men jag måste nu säga att det är värt ett besök.

Vi satt där länge o pratade om allt möjligt. Och efter att E-B åkte hem gick vi tre en sväng till Babar, tog en cider och sen åkte vi hem.

Det var riktigt trevligt. Förutom att jag kände mig ganska utanför. Men men.. nu är det gjort iaf o nu får jag väl hitta på nått kul tills jag åker till Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0