So happy <3

Idag har jag haft en riktigt seg dag. Var o klippte mig och sen när jag kom hem somnade jag några timmar på soffan. Sanna ringde mig och hon var på båten och jobbade. Sen började jag fundera på om jag inte ska åka till Finland. Så jag har nu bokat tåg- och båtbiljetter. :D

Alltså tar jag tåget till Sthlm imorn. Möter Sanna på båten. Och på torsdag morgon när vi kommer fram till Åbo kommer pojkarna och hämtar oss.

Jag tänkte att jag skulle överraska Sanna och inte säga nått  till henne men jag hade ju skickat sms till henne så hon ringde mig. Jag sa att jag kommer och hon lät glad.

Ska bli så kul. Tanken var ju att jag inte skulle åka förrän i mars men saknaden efter S, T o A blev för stor. Och varför ska jag sitta här och rulla tummarna när jag ändå har möjlighet att åka.

Jag kommer nog åka hemåt redan på söndag för då ska Sanna jobba igen. Så är jag hemma i Gbg på måndagen.

Åh.. vad jag längtar. Har redan packat det mesta. Och hoppas på att natten går fort så att jag snart sitter på tåget. :)


Det senaste då:

I lördags satt jag  här hemma, själv. Var så sugen på att gå ut o festa. Så fick jag syn (på FB) på att Mia skulle till nya krogen här. Skickade sms till henne och när hon väl svarade så sa hon att jag kunde komma men det behövs biljett. Ringde till krogen o ja.. dom hade två biljetter över. Så jag hoppade snabbt in i duschen o gick dit. Det var redan massa folk och Thomas och David spelade o sjöng för oss. Det var massa trevligt folk där. Men efter några timmar tröttnade jag så Johan följde med mig hem på efterfest. Sen kom även J o J. Men så mycket minns jag inte sen därefter. ;)

Eftersom Johan stannade över så käkade vi pizza och kollade på filmer. Och groggade lite också. Det var riktigt kul med nytt sällskap.

Igår var jag ju inte speciellt pigg. Satt bara i soffan och kollade på tv.

Nu väntar jag bara på att min finska baby kommer online så jag får prata lite med han innan jag går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jaså så du har en sån hära du med :)

Hoppas du hade det roligt i finland =D

2010-02-07 @ 21:04:37
URL: http://arkko.blogg.se/
Postat av: Ghost Rider

e du inte lite rädd att jag ska haffa dig i sthlm då slyna?

2010-03-03 @ 02:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0