Snabb uppdatering

Jaha.. och vad har man gjort sen sist?

Förra helgen:
Skulle åkt med mor o far till rallyt men hoppade över det. Stannade hemma själv.

På lördagen var jag i stan med P och K. Satt på centralpuben och hällde i oss massa shottar.

Söndagen var ju alla hjärtans dag. Så jag och P bestämde oss för att supa oss fulla. Ingen av oss hade ju våra kära nära. Så det blev stan igen. Eftersom P bor i Norge bokade han ett rum på hotell Eggers. Hehe.. Vilket knarrande gammalt kåk.

På måndag morgon kom jag hem. Sov ett par timmar på dagen och sen latade jag mig bara. Var helt slut efter två dagars festande.

Tisdag och jag är rastlös efter att ha suttit hemma knappt ett dygn. Åkte till syrran. Där gjorde vi tacos och skulle kolla på film men vi spelade Buzz istället. Sen var ju det dags att åka hem. P var ju med också så vi åkte mot stan. Jag var trött men P ville att jag skulle med o ta en cider på Babar. Javisst! Var där en stund innan jag åkte hem.

På onsdagen åkte jag till stan och jag o P möttes upp och gick till Hard Rock och käkade. Sen gick vi runt lite i stan innan jag sen åkte hem igen.

Torsdag halv 9 på morgonen väcker syrran mig och det är dags att åka till Tyskland. Jag, syrran och Toni åkte dit. Dom köpte massa alkohol till Tonis 30 årsfest. Jag fick en Bacardi Razz :) Resan dit gick ju ganska snabbt men hemvägen var seg. Jag började känna mig förkyld och frös nästan hela tiden. Somnade till en halvtimme kanske. Och sen var vi hemma runt halv 12.

Idag är det redan fredag. Känns som att den här veckan gått hur fort som helst. Inte mig emot iofs. Längtar tills jag åker till Finland bara. Det blir nog ganska bestämt den 8:e mars för då ska Sanna och Timo hem också.

Jag har nu i två dagar hoppats på att baby kan komma hit. Så jag bara längtar efter ett sms från honom idag där han skriver att han kommer. Men annars blir jag ju ledsen i ögat om han inte kan.

Anyways.. vad ska man hitta på idag då? Det blir nog familje-middag. Alla är ju här i Nödinge nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0