Full rulle

Idag gick jag upp kl. 11. Annars har jag typ sovit till 12 el 13 den här veckan.. Fattar inte hur jag har kunnat sova så mycket nu men jag har väl varit helt slut efter helgen i Finland.

Syrran o Toni kom hit och vi fixade iordning inbjudningarna till Tonis 30 årsfest den 6:e mars. Sen fick jag skjuts av dom till stan. Och när jag väl hoppar av kommer jag på att jag har glömt nycklarna till lägenheten. Jag har säkert massa post där som väntar på mig. :( Så jag traskade runt i affärer i en timme. Hittade äntligen en billig headset så jag kan prata med kära Sanna på Skype. :)

Sen var det ju dags för ansiktsbehandling. MEN det var en ny tjej som gjorde behandlingen och som vanligt.. när det är nån ny så känns det inte som att det blir bra. Men i vilket fall som helst var det ändå skönt att få det gjort.

Jag ringde till Jo och undrade om jag kunde komma på besök och det gick ju fin fint. Så när jag kom till henne var hennes syster också där med sin lilla Maija. Busade lite med Lucas och lill-tjejen innan dom blev griniga och behövde sova.
När Jo fick sonen att sova satte vi oss ner i soffan och pratade om allt som hänt det senaste. Det blev mycket skratt och mycket -nä men, oj.. menar du det? näää! är det sant? hihi.. Sen kom hennes man hem. Klockan var väl runt 22 tiden och vi kom på den smarta idén att hämta McDonalds mat. Usch o fy.. men det gick ner. Hann iaf vara hos henne ganska länge innan det var dags att åka hem. Och det var hur trevligt som helst att få träffa henne igen.

När jag kom hem hoppades jag på att min baby skulle vara online men han måste ju ha somnat för klockan var ju faktiskt 2.oo i Finland när jag väl kom online. Så nu blev det (tror jag iaf) första kvällen sen allt började, som vi inte sagt god natt. :( hihi..

Men jag får väl säga god natt till er istället (ni har ju iofs legat o sussat för många timmar sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0