Ett dygn kvar :D

Ungefär.. tills min snygging är här.

Längtar så mycket efter att få träffa honom imorn. Jag skulle egentligen till lägenheten idag för att göra iordning där så att vi kan vara där. Men jag är sjuk! Har gått o snorat, nyst och hostat i ett par dagar. Min mor var på Vårdcentralen idag och hon har halsfluss och fick penicillin. Så jag ska också dit imorn. Tror inte det är riktigt så illa.. inte än iaf. Men säkrast att kolla upp det nu så det inte blir värre.

Imorn då efter att ha varit hos läkaren ska jag åka till lägenheten. Hoppas min kära far kan köra mig dit så att jag får med alla täcken, kuddar, kläder och mat. Kommer ju ändå vara där tills på torsdag. För på torsdag ska vi tömma lägenheten. Mina föräldrar ska ju på en kryssning över helgen så vi kommer få vara helt för oss själva.

MEN på lördag ska jag ju ut med tjej-gänget. Hade ju glömt det helt. Baby stannar ju till måndag. Men jag tror ändå han vill hälsa på sin kusin m.m. så det blir nog perfekt.

I helgen har jag varit här. Hade fredagsmiddag med hela familjen i fredags. Jag släppte bomben om baby och Finlandsplanerna. Mor min är lite skeptisk till det hela men vi får se. Och på lördagen var jag så lat o seg. Men runt 23-tiden pratade jag med Mika och jag gick över till honom o drack några cider.

Igår vart jag ännu sämre och var bara hemma. Och idag är det samma sak. Hoppas bara att jag kommer vara lite piggare imorn, men det tror jag nog.. :)

Kommentarer
Postat av: anne

joo, se kuva oli paras haha.... joo voidaan olla täälä eka :)

2010-03-02 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0