Tiden går fort när man har kul.

Ja, det var ju nästan två månader sen jag uppdaterade! hehe..Men det har ju varit en händelserik sommar! Och vart ska jag börja? Jo, jag gör såhär. Sen den 16/6 har detta hänt:

17-20/6 "Bodde" jag hos Molly o Erkki! Vi festade och hade sjukt kul hela helgen, det var ju Mollys födelsedagsfest då med!  

20/6 Pier Pressure. Var där med Anne för att vi ville se/höra HIM. När vi kom dit var det 30 seconds to mars och efter nån timma var det HIM. Grymt bra var det!!

22/6 Var jag tillbaka hos min älskling.

25/6 Midsommarafton! Firade det med en picknick med älsklingen. Och senare på kvällen med hans syster och hennes man.

26/6 Jag och älskling förlovade oss! <3

29/6 Tog mitt första dopp för det här året. Bättre sent än aldrig ;)

1-3/7 Iskelmä festivaali! Tre dagar av festande och live-musik. En helt grymt bra helg!!

6/7 Skulle åkt hem denna dag men bestämde mig för att stanna hos älsklingen litet tag till.

8/7 Resan hemåt börjar och älsklingen åkte med!!!

9/7 Vart hemma, åkte direkt till Molly o Erkki. Festade och kramades!

12-16/7 Syrran o mor fyllde år den 12:e. Resten av veckan blev det massa shopping och städning av huset. Lite släktingar kom från Finland också.

17/7 50-årsfesten för mor! Hade en himlans fin fest för mor med god mat och karaoke som sjöngs till 4 på morgonen.

20/7 Var på Liseberg med släkt o familj. En hel dag med spring och attraktioner!

22/7 En hel-dag med älsklingen. Var på Universeum. Sen på bio o såg Inception! *kär*

24/7 Det blev en ute kväll med gamla tjejgänget. Massa skvaller, shottar o dans!

27/7 Älsklingen åkte hem. Och jag blev ensam kvar med tårar! ;)

29/7 Cassies första biobesök. Vi såg Shrek 3 och lillan tyckte det var jätte kul.

30/7-1/8 Var hos Molly o Erkki hela helgen. Partajade på fredagen, mådde lite dåligt på lördagen o segade på söndagen. :)


Ja, det har ju hänt en hel del. Nu ska jag försöka fixa fram lite bilder från den här tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0