Oi maamme, Suomi, synnyinmaa.

Shit, vad kass jag är på att uppdatera. Men jag är ju hos älsklingen min i Finland igen. Har haft fullt upp varje dag.. eller inte direkt. Har bara varit o myst o lekt med hans dotter.

Jag trivs som fan här. Jag kommer flytta hit! Jag är 100% säker. Så när jag kommer hem blir det massa pappersjobb och förhoppningsvis bor jag här inom 2 månader. :)

Ikväll ska vi till min älsklings syster och hennes man. Smaka på några cider, basta och gotta oss bara.

Det är fortfarande varmt o soligt här. På dagarna! Men på nätterna blir det höst-kallt. Har t.o.m varit lite frost, men det är bara skönt med lite frisk luft.

Och så kommer jag hem nästa vecka på fredag. Biljetterna är bokade. Och på lördagen blir det tjej-kväll. Vi ska ha kräftskiva hemma hos mig och sen åker vi till stan. Ska bli himla kul för jag vet ju inte när jag får möjlighet att gå ut med dom igen. Eller ens träffa dom igen. hehe.. Tur att man har Sanna här iaf. Och älsklings syster, så helt ensam blir jag ju inte :) haha..

Dags att ta en promenad till affären och handla nått gott tills ikväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0