Midsommarafton!

Jag och älsklingen vaknade runt 12-tiden. Började fixa med maten och hade jätte kul i köket ihop. Jag var bossen, han gjorde helt enkelt det jag sa till honom. ;) Sen runt 16-tiden åkte vi till parken/sjön. Men eftersom det var en regnig dag så var det bara vi där + två andra par. Men vi hade en riktigt god o mysig picknick iaf. Vi satt sen under ett stort träd när det började regna men när det började ösa ner var det dags att gå. Vi tog en snabb sväng hem, bytte om till torra kläder (och nu slutade det regna). Vi åkte över till Viikinsaari. Där mötte vi upp hans syster o hennes man. Det var dans och vi gick in o dansade lite. Efter ett tag var det dags att åka hem. Det var redan sent o vi tog några groggar ihop innan det var dags att sova.

Hade en riktigt mysig midsommarafton med min älskling! Tyvärr förstörde regnet lite men huvudsaken är ju att vi fick vara ihop.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0