Seeeeg

Skrivet 27/4 kl:21.oo

Har inte gjort så mycket idag. Förutom att varit på torget med min mor o SHOPPAT KLÄDER! :D Det blev två klänningar, massa linnen och mysiga tröjor. Skönt med lite nytt.
Sen har jag bara suttit hemma och inte gjort nått vettigt alls. Men kl. 22 börjar Gomorra på tv så jag tänkte ta o kolla på den o sen sova.

Kanske ska berätta lite om helgen.. om det skulle intressera nån.. iofs skriver jag blogg mest för att själv komma ihåg vad jag haft för mig.

Fredag: Vi grillade med familjen. Och det var sååå gott. Äntligen får man grilla igen. Trots att vädret inte var det soligaste men lagom varmt för att ha första grill-kvällen för i år. Sen var alla trötta o lade sig innan kl. 12. Förutom jag o syrran. Fick för oss att gå ut. Så vi hoppade in i duschen, gjorde iordning oss och kom iväg strax efter 12. Åkte till Kungälv. Var på ett ställe som heter Krogen. Dansade en del.. orkade iofs inte lika mycket som syrran men iaf. :) Vi var hemma först 4 på morgonen men kul hade vi.

Lördag: Vaknade ganska lagom pigg. Men somnade senare på soffan. Men sen väckte mor mig o maten var klar. Jag käkade o drack en cider till o vaknade till liv igen. Sen hjälpte jag far ute i trädgården. Skyfflade massa sand. Mindre kul men va fan, lite måste man ju ställa upp. Sen närmade sig klockan 8 o det var dags att göra iordning sig o åka över till Carolina. Vi satte oss i köket o myste med vin o lite godis. Och pratade om allt mellan himmel o jord. Hade det himla trevligt. Och runt 1-tiden var jag hemma.

Söndag: Vaknar runt 10-tiden och bara latar mig hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0