levi-resan

Så var det över en vecka sen man uppdaterade. Men har man haft fullt upp och haft det riktigt kul så vill man ju inte sitta vid datorn. hehe..

Levi resan var hur grymt bra som helst. Festade i 5 dagar.

På fredagen var ju jag o Anitta o kolla på Lauri Tähkä. Och fan vad grym han är!! Efter det var vi ett tag på Panimo innan det var lägg dags.

Lördagen började med After Ski. Fast vi var ganska sena dit så vi var inte där speciellt länge. Och sen var det ändå inte lång tid kvar tills vi skulle till Kammi och käka. (Min fasters restaurang). Så vi gjorde iordning oss hos Anitta och när vi  kommer till husbilen, är det fullt med folk. 16 pers sammanlagt. hehe.. Det var ju Jukka o hans band, min farbror med tjej, Tomy med tjej och svenskarna. Så på Kammi var det full fart. Och vi hade så himla skoj. Inte nog med att maten är så jäkla god där så var ju sällskapet faktiskt höjdpunkten. Efter det gick vi alla till Levi hotellet. Där fick några sjunga karaoke medans vi andra satt o tjattrade massa skit. Några sväng om blev det ju iofs också för min del :) Efter att det var vi några som gick till husbilen och efterfestade. Men när Jukka tog min sängplats var det dags för mig o Anitta att gå hem till henne.

På söndagen vaknar vi runt 12-13-tiden. Beger oss till husbilen och käkar frukost. Efter det hem till Anitta igen för att göra iordning oss. Sov en liten stund, bastade och gick till Levi hotell. Där var redan mor, far, faster o hennes far. Det fick bli en sen middag (klockan var runt 23) Och Jukka sjöng.. men ljudet var ovanligt lågt den här kvällen. Kan det bero på att de flesta var bakis? hehe..

Nej, nu måste jag kila iväg.. fortsätter med resten senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0