kärlek

Det här är samma kväll på Iskelmä-baari den 13:e mars.

Efter att ha redigerat dessa bilder ett tag känner jag hur mycket känslor det dyker upp. Att en man kan göra en så lycklig. Att veta att han gör vad som helst för att komma till mig. Och han är här om 2 veckor. Då kommer jag vara ännu lyckligare. :) Jag försöker skriva hur jag känner men tankarna bara virvlar i huvudet så jag låter bli och håller tankarna för mig själv istället ;) Huvudsaken är ju att han iaf vet vad jag känner.

Här är ändå en del av det jag skrev till han tidigare.

Do you actually know why i love you?
You are the person that i have always been searching for.
You make me feel safe, you make me laugh,
you take care of me, you really love me for who I am.
I can trust you, I can be my self with you, I can feel real love.
I am not afraid anymore. I know that you and me are ment to be
and we will get a beautiful future together.
I know that because I will give you all!
I love you so much baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0