Idag

Ja, idag väckte Cassie mig kl. 9. Det var bara att kliva upp. Hade ju ändå sovit i 8 timmar. Så det fick bli frukost, slänga på sig kläderna och gå ut med barnen och syrran. Vi promenerade bort till fars kontor. Stannade inte länge. Promenerade sen till gårdarna så Cassie kunde leka på lekplatserna. T.o.m jag var uppe i tornen och lekte med sand. hehe.. Och sen handlade vi mat.

Det var alltså 2 timmar som vi var ute och efter det lagade jag en pastasallad med kyckling. Riktigt god är den. Och sen har jag bara lekt med Melina här på golvet.

Nu har syrran o dom åkt så vad ska jag hitta på nu då. Jo, ska sätta igång Zumba skivan och röra på mig. För ska man kunna ha bikini på sig i sommar så är det fan dags att börja göra nått åt det. :)

Nä, nu ska jag bara fixa en liten överraskning till min baby och sen Zumbaaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0