Det gör så ont, så ont...

Har varit på ansiktsbehandling idag. Fick en lite starkare/tuffare behandling nu. Och för första gången fick hon mig at skrika lite. hehe.. Nu ömmar det i hela ansiktet. Tror jag ska dö så fort jag råkar röra vid ansiktet. Men förhoppningsvis var det värt smärtan och de 200kr extra eftersom nu måste det fan bli bra! Jag ska sköta mig så gott jag kan nu. Inga fler nätter med smink på. Rengöra varje morgon o kväll. Inte peta med smutsiga fingrar. Och äta och dricka rätt. Det är en del att tänka på, men ska man vara fin, får man lida pin. Och det var just det jag gjorde idag.

Innan det var jag ju på Folkuniversitetet. Samma jobb-sökar-kurs som jag gått på arb.förm innan. Men men.. för att få tiden att gå o för att få pengar så måste man ju göra nått. Som tur är så är det bara på måndagar och onsdagar. Kan bli fler dagar men det beror ju helt på hur mycket hjälp man behöver. Jag tror det får bli ett deltidsjobb för mig NU.. så jag får in lite mer slantar.

Och mer får jag skriva imorn för nu är jag så trött så jag snart somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0