Terve!

Kom just hem från jobbet till mina föräldrar och tänkte passa på att uppdatera så jag får det gjort.

Har bara varit hemma och inte gjort det senaste. Fast förra helgen hade jag besök. På lördagen kom syrran, Toni o Cassie hem till mig och vi käkade pizza. Senare kom Jo o Rick. Vi förfestade lite innan det var dags att åka till stan. Men vi gick till närkrogen o stannade där. Hade riktigt skoj. Det var så länge sen. Flera år sen faktiskt. :)

Nu väntar jag bara på att hitta någon som kan åka med mig utomlands. Är i stort behov av sol och värme. Så förhoppningsvis åker jag iväg nånstans nu innan jul. Någon som kan åka med? hehe..

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga. Tiden flyter på och fortfarande är man singel. Vart är min framtida man? AH.. Han dyker väl upp nån gång. Har inte bråttom alls. ;)

Hur har ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0