Suomi!!!

Imorn åker jag till Finland. Till Sanna och Timo. Sanna fyller ju hela 30 år på söndag och det är ju helt klart att jag ska vara där och fira henne! Så imorn landar jag på Helsingfors flygplats kl.19.30. Därifrån tar jag taxin till Sannas vänner lite utanför Helsingfors. Dom kommer ju säkert vara packade men jag kommer säkert komma ikapp dom. Man får ju gratis vin på flyget så. ;) Sen på söndagen åker vi (förhoppningsvis) till huvudstaden så jag får njuta av MIN stad. Och sen på kvällen åker vi till Timos mor där vi ska "bo" och gå ut på karaoke-kväll. Sen vet jag inte vad vi ska göra på måndagen, antagligen vara bakis och sega oss. Och på tisdag morgon tar jag flyget hem igen. Tyvärr ringde min kollega igår och frågade om jag kunde byta ut min onsdag till torsdag. Hade jag inte hunnit boka biljetter, kunde jag stannat en dag extra men onsdagen får bli en städ och tvätt dag.

Fan, vad jag ser fram emot att få träffa Sanna (och Timo också). Senast vi sågs var ju i Axevalla för en månad sen. Känns som en evighet sen. Och jag kommer aldrig kunna tacka mina föräldrar tillräckligt för att dom ställer upp för mig med pengar så att jag kan åka. Men jag ska ju betala tillbaks varje krona.

Imorn har grabbarna spelning (syrrans killes band), kolla på MySpace efter Stripebound. Dom spelar på Henriksberg och jag missar detta. Hade sett fram emot det. Var ju länge sen jag var på deras spelning sist. Men det är ju klart att jag väljer att åka till Sanna. Och det blir ju fler spelningar.

Vad mer? Har inte gjort så mycket. Var iofs i Slottskogen med syrran och Cassie igår. Gungade, hängde och klättrade i klätterställ. Och så blev det glass efteråt. Men mest har jag bara varit hemma. Eller jo i helgen blev det lite party. I lördags var jag och "symaskinen" (haha)  hos Erkki och Molly. Festade till det riktigt ordentligt. Var riktigt skoj, fast det blev lite för mycket vin.

Nu försöker jag få hit lite folk, till mina föräldrar så jag slipper sitta här helt ensam. Saknar party-gänget som jag festat så mycket med här. Så får se. Johnny ska försöka få ihop några. :)

Nu ska jag tvätta lite kläder och testa alla nya plagg och se vad jag ska ha med mig. Har så mycket nytt som jag inte använt än. :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Kiitoksia ystäväni! Love you! Mukavaa tänään PARTY!

2009-09-12 @ 08:32:39
Postat av: Sanna

Ikävä jo... "Ai mul vai?" "Ai onks sul vai?"

Mukavaa kun kävit ja ilman sua en olisi pärjännyt. Toivottavasti lento meni hyvin. KRAM

2009-09-16 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0