Aj mina knän

Har stått på jobbet i 7 timmar idag. Och eftersom det inte finns något att göra så har jag stått framför datorn hela dagen. Och det skadar verkligen mina knän. Idag sa en kollega upp sig som varit sjukskriven en längre tid PGA SINA KNÄN! Kommer samma sak hända mig om jag stannar på Hemtex? Kanske dags att hitta nått annat jobb. Vilket jag iofs har tänkt på ett tag nu. Det är ju så himla segt nu när man inte har nått att göra och inga kunder har man heller. Nu blir det till att fundera ut nått annat helt enkelt. Passa på att flytta till Finland kanske? Hahaha..

Nä, det var väl det. Uppdaterar mer imorn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm... flytta till Finland? Ai sä vai? TOTTAKAI!!! KRAM

2009-09-18 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0