Ai mä vai?

Damn.. jag saknar Sanna, Timo och Ari. Vi hade så jäkla kul med våra löjliga "kommentarer". Om det inte var "Ai mä vai" Så var det Timos grymma Göteborgska. Eller så var det sånna roliga pikar som bara ploppade fram när vi skojade.

Jag har suttit här hemma hos föräldrarna och syrran är med. Men det går ju inte skämta på samma sätt. Det går ju inte spela kort på samma stil. Inget är detsamma. Dom förstår ju inte detta med "Ai mä vai" Ai sä vai "Ai me vai". (Jag tror nog att jag bara har en läsare som fattar det ;)

Men vi har spelat Jeopardy .. Jag, Mamma, Syrran o Pappa. Vi hade riktigt skoj med alla frågor. Vi tog ju sånna som var menade till min far "Företagsfrågor" "Ekonomi på I" m.m. Han hade ju 1000poäng mer än oss. Men sen fick vi ju byta och det blev ganska jämt mellan mig o far. ;) *Stolt*

Iaf.. Klockan är mycket, borde sova.. men ska försöka få med en låt:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Miss you too my friend. Mutta yksi sana tästä sun uudesta "design"... se ei ole hyvä... Ai ei vai? Ei oo... Puss o kram

2009-09-19 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0