Vin och skratt

Nu sitter jag här hos en kompis mor (fast hon är ju inte hemma). Snart ska vi ner på krogen här och hoppas på att Johnny och Lange är där. Annars kommer vi hit igen och fortsätter smaka på vin och öl och titta på roliga youtube klipp.

Fick igår ett samtal från Mia att hon kommer på tjejmiddagen den 7:e. Idag skickade Vivi sms att hon också kommer. Sen har jag ju pratat med Babe, Jo, Ulle o Mör och dom kommer också. Och några till. Så vi blir 9st tjejer hos mig då, vilket ska bli superkul. Alla tjejer samlade under samma tak. Vilket faktiskt inte har hänt sen.. hmm.. Kanske på 10 år.. hehe.

Iaf.. tidigare idag kom en "data-gubbe" hem till mig (en av fars vänner) och fixade äntligen internet till mig. Så nu du Sanna blir det Skype om jag får det att funka ;)
Efter det åkte jag med min kompis till stan. Han handlade lite kläder (vilket han nu står här och visar upp). ;)

Tänkte på det i stan idag. Fan att man är född till tjej. Killar har så jäkla snygga kläder (försökte få honom att köpa masssa snyggt men det funkade ej). Jag vet iaf att jag hade haft en jävligt snygg och fräsch klädstil. Och då som kille hade man ju haft pengar också eftersom dom tjänar bättre. Sen behöver man inte oroa sig för att bli kallad h*ra utan man är ju en grym player. Hehe. Inte för att jag gillar det sista men killar har det fan bättre.

Nu är det nog vinet som skriver lite. hihi. Har inte druckit mycket men är så himla trött bara.

Varsågod.. en härlig låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0