Snart så

Är en sväng hos mina föräldrar nu. Har varit hos tandläkaren (för tredje gången nu på två veckor). Men det var sista gången tills dom kallar mig för en undersökning igen, om ett år.

Och snart kommer jag få en dator av min far så jag äntligen kan vara online på msn och uppdatera oftare. Finns så mycket att berätta/skriva om men hinner inte nu då jag ska åka hem med syrran. Något har jag lärt mig på jobbet eftersom jag nu ska "sy" upp hennes gardiner.

Skriver mer i helgen, om inte innan.. beror ju på när far min får tid över till att köpa datorn till mig :)

Hoppas ni har det bra. För det har jag.. typ iaf.

Miss you Sanna... alooot!

Kommentarer
Postat av: Sanna

MISS YOU TOOOOOOOOOO! Tule sit heti kun pystyt! KRAM

2009-10-06 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0