när man trodde att det inte kunde bli värre..

.. så blev det det. Igår var en mardröm, vilket fortsatte idag. Och jag kan inte göra något annat än vänta. Eller gå vidare. Jag är så trött på att när jag väl har en bra poäng eller ett bra förslag så håller andra inte med.

Jag ville försöka få en säkrare framtid med en viss person. Men det slutade med att jag blev ännu mer osäker på allt. Jag som hade tänkt att det nu ska bli något bra av det hela. Men allt blev bara skit.

What ever..

Är hos föräldrarna nu men ska åka hem snart. Det kommer bli en lång kväll/natt men men..

Skriover mer nån annan gång.

Kommentarer
Postat av: anne

voi sua.....

2009-10-18 @ 20:48:56
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0