Namn förslag

Här sitter jag och funderar på namn till lill-tösan.
Har hittat lite förslag och tänkte höra era åsikter.

Emilia
Stella
Meja
Alice

Elina (Annes dotters namn är jätte fint. hihi..)
Evelina
Nathalie

Sen några namn jag fastnade extra mycket för
(om jag nånsin själv skulle få barn)

Meija
Alma
Leija
Engla
Maya
(har alltid varit min favorit)
Tyra
Tilde
Nova

Fast det här är ju mest bara svenska namn.
Hittade lite finska namn också.

Titania (hörde det första gången nu o måste bara säga wow)
Neea
Eveliina
Nella
Unelma
(funkar tyvärr inte i Sverige, men gillar det starkt.)
Natalia

Det blev en hel del namn.
Ge gärna lite kommentarer på vad ni verkligen tyckte var fint
och vad som verkligen inte är det.

Och kom ihåg. Dessa är MINA namn,
iaf dom understrykta 
(Anne lyssna noga nu). ;)
Om jag nån gång får barn så blir det något av dessa. hehe..

blev lite orolig för om det var så smart att ta med alla favoriter.
kanske någon i min närhet väljer nått av dessa.
äh.. jag ska ju ändå inte ha barn så..

Kommentarer
Postat av: anne

onnea tädille :) kivaa... halun nähä kuvan.. jos et saa panna bloggiin sit ku saat kuvan ni lähetä meili ainaki :)



Elina on kiva nimi :P



mut cassie ja natta (nattis) NATALIE... sopis ihanasti pikku prinsessoille :) tai suomex natalia.

2009-10-14 @ 23:04:09
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0