Ja, jag lever än!

Men har ju haft lite problem med internet hemma så nu är jag hos mina föräldrar och surfar. Kom hit idag för att få lite sömn. Har knappt sovit 8 timmar sammanlagt på två nätter.

Idag var jag med syrran o Cassie på Åbybadet. Hade jätte skoj med Cassie och åkte rutchkanor och plaskade i barnpoolen. Syrran är ju hög-gravid så hon fick titta på.

I lördags var det 3årskalas för våran lilla sötnos. Det kom massa folk och Toni + hans bror hade gjort smörgåstårta och födelsedagstårta som var super goda.  Sen efter det åkte jag hemåt och var på närkrogen. :)

Och nej, jag träffade inte Kim i helgen. Men pratade med honom i söndags.. och han lyckades få mig att bli "mänsklig" igen. Han sa inget elakt, utan vi pratade om lite saker som fick mig att gråta helt enkelt. Blev mycket bra minnen och dumt nog lite längtan efter samtalet. Men det vara bara så himla skönt. Trodde inte jag kunde sluta sen när jag väl börjat. Men det lättade i hjärtat. Lite nytta gjorde han iaf.

Vad har jag mer haft för mig? Inte mycket.

Jag har lyckats slösa alla mina pengar iaf så det är lite därför jag är hos föräldrarna nu och lite pga annat också men det tar jag en annan gång.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv eller läsa en bok. Carolina Gynnings Ego Woman. Bara så ni vet så tycker jag att hon är en riktigt grymt härlig brud. :)


Natti natti

Kommentarer
Postat av: anne

höh.. ja määhä olen missannu et susta tulee täti taas... :) kivaa!!

2009-10-14 @ 17:18:45
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0