halloween helg

Gick upp för typ en timma sen. Är jätte trött.
Igår var vi nere på närkrogen och drack två cider.
Sen kom vi hem till mig, surfade lite på nätet och lyssna på musik.
Lagade mat, städade och smakade på vin. (Det var dumt)
Nu är jag jätte seg men inte bakis ändå. Det kommer väl senare.
Jag som ska jobba 13-19 idag. usch..

Imorgon var det ju planerat att jag skulle till Babe men jag stannar
hos mina föräldrar över helgen. Dom har åkt till Finland och syrran
ska komma över med barnen. Vi ska laga massa god mat och bara ta det lugnt.

Och så är det ju Halloween helg. Vad ska ni klä ut er till?
Själv kommer jag ju inte klä ut mig. Det hade varit kul men man har väl
växt ifrån det nu.. hehe..



Dags att äta frukost och göra sig klar för jobbet.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klä ut mig??? Det behöver ju inte göra för jag ser så otäck ut ändå... hihi... MISS YOU!!!

2009-10-30 @ 18:02:50
Postat av: Tina

genom en annan blogg!

hoppas att du får en trevlig kväll=)

2009-10-31 @ 11:02:11
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0