God natt

Har suttit framför datorn i väldigt många timmar nu. Läst lite andra bloggar. Och fått inspiration. Kommer skriva om lite andra saker än bara om min tråkiga vardag. ;)

Känner mig väldigt s p l i t t r a d nu. Vet inte vem jag är, vad mitt liv har gett mig eller vad det kommer att bli av det. Pga massa onda tankar har jag varit här hos mina föräldrar. Det har hjälpt mig mycket att få vara här och att bara få vara! Jag har mycket att smälta av vad som skett det senaste. Mycket jag måste jobba på. Och när jag är lagom läkt så kommer jag nog berätta för er också om hur allt ligger till. Jag vill bara komma upp min fötter igen och få leva fritt som jag alltid gjort.

Här kommer en låt jag hörde för första gången ikväll.


Jag gillar den här tjejens låtar, man blir så .. ah.. never mind. Marit Larsen heter hon iaf.

God natt mina vänner och alla ni andra som finns där ute. ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Voi minun ystävä jos vain voisin auttaa. Tiedän kyllä että olet voimakas ihminen kun et vaan anna periksi. Kaikki tulee järjestymään ja sinulla on yksi päivä kaikki mitä haluat tai ainakin osa siitä. Perrrrrrkele kun meidän välimatka on niin pitkä. Ikävä sua! KRAM

2009-10-16 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0