Fredag kväll

På jobbet gick det bra. Tills V gick hem. Märkte att det var fel på entré dörren. Den stängdes inte riktigt. Fick lite panik och fick ringa runt som en galning. Trodde jag blev tvungen att sova på jobbet :) eftersom det verkade som att jag inte skulle få hjälp med det. Men så kom det en installerare 5 i 7. Så jag jobbade en halvtimme över. Men vad gör det? Dörren blev fixad och jag kunde gå hem :)

Har käkat middag med mor o far o kollat på Tartu Mikkiin (ett finskt musik program) och nu sitter jag här. Är så himla seg. Är lite sugen på att festa men ändå inte. Har bestämt mig för att ta det lugnt den här helgen. Och imorn ska jag hem. Vilket inte lockar så mycket men måste ta tag i en del nu. Inga positiva grejer men för att jag ska känna mig bättre så måste jag.

Och idag lämnade jag en lapp till chefen (eftersom han inte jobbade idag) angående ledigheten till jul o nyår. Har tänkt att ta ledigt 21 dec - 4 jan. Ska nämligen till Finland med hela familjen. Först blir det stugan över julen och sen förhoppningsvis blir det nyårsafton i Levi. Och om allt kunde bli som jag hoppas på så vill jag att Sanna också kan komma upp dit. Och absolut får Timo också komma. Men det får vi ju se sen hur det blir med det.
Ska iaf bli skönt att få ta ledigt i tre veckor. Har ju inte haft mer än en veckas semester på ett helt år.

Nä, nu ska jag väl kolla på finska Big Brother. Mor o far kollar ju på det varje kväll. Och det vet ju alla att Sanna också gör. ;)

Ha en bra fredags kväll gott folk. Får se när jag kan uppdatera igen eftersom jag ska hem imorn. Men förhoppningsvis får jag igång internet på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0