En splitter ny dator

men har inte fått igång internet än.
Satte i sladden och var så beredd på att börja surfa. Men jäkla comhem ska ju ha något krångligt sätt att få igång det så jag ringde till comhem support. Men det var ju 20 min kö och det kostade typ 5kr i minuten så jag fick skita i det. Jag får helt enkelt ringa från jobbet ;) och hoppsaa på att det löser sig trots att jag inte är framför datorn.

Igår åkte jag med syrran. Hämtade Cassie från dagis och gick upp till dom. Efter 10min inne ringde far min och undrade om vi kunde komma till MediaMarkt i Bäckebol. Det var bara att hoppa in i bilen igen o åka. Han hade med "data-Lasse" som hjälpte välja ut dator och skanner till mig. Och jag är jätte nöjd. Nu gäller det bara att få igång nätet. Vilket faktiskt är det viktigaste av allt ;)

Sen efter att vi handlat åkte jag ju hem o installerade datorn och sket helt enkelt i att åka till syrran o hjälpa till med gardinerna ;) Men det ska jag göra imorn eller på fredag. Jag jobbar ju bara onsdag och lördag den här veckan.

Är så trött på jobbet. Och chefen. Jag funderar allvarligt på att byta till nått annat efter jul o nyår. Men vi får väl se hur det blir.

Nä, dags att gå till arb.förm och sen jobba. Grr.. Vill inte!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Moi! Hienoa että olet saanut tietokoneen. Hyvä homma voimme puhua useammin Msnin kauttaa. Miss you! KRAM

2009-10-07 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0