en sömnlös natt

Igår efter jobbet kom jag hit till föräldrarna (fast dom är ju i Finland) och syrran var här med barnen.
Cassie fick ju lägga sig ganska snart efter att jag kommit så jag och syrran kollade på tv. Smala Sussie kom på ettan och det var första gången jag såg den. Och den var faktiskt väldigt rolig.
Sen skulle jag gå o lägga mig halv 1 inatt. MEN jag kunde ju inte somna. Vred och vände mig i sängen till tre och sen var jag bara tvungen att gå upp o röka. Syrran var vaken med Melina och vi satt o snacka en stund innan jag skulle försöka få sömn igen. Och nu somnade jag, men inte förrän kl. 5.
Och inte nog med det så vaknar Cassie redan kl. 7. Så det var ju bara att gå ner med henne till syrran och sen upp och lägga mig igen. Jag somnade direkt men sen sprang Cassie in på mitt rum en gång varje timme tills jag gav upp och gick upp för en halvtimme sen.

Och jag är såååå trött. Ska jobba om en timme men som tur är i bara tre timmar. Men efter det ska jag ju på kalaset. Hoppas att det inte är så mycket folk där sen längre för jag vill bara hem o sova sen.

Det blev ändrade planer för ikväll. Men nu får vi se om jag orkar med något alls idag. Mer om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0