Dags för film

Nu har jag bastat och gottat mig efter jobbet.
Det var gott efter ännu en hektisk dag.

Jo, pratade med Babe på msn förut. Jag ska hem till henne på lördag kväll och smaka på vin. Har ju inte hälsat på henne sen hon flyttade och det ska bli kul o träffa henne igen.

Och på lördag förmiddag är det kalas för Idas dotter,
hoppas bara att jag hinner dit för jag jobbar ju då.

Men nu ska jag se Coco Chanel och mumsa i mig grönsaker ;)
Vet ingenting om hennes historia så hoppas på att bli lite allmänbildad nu.


Har ni sett den?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt!

Hoppas du gillar min blogg. :)



Åh, den vill jag se! Vet dock inte om jag får med mig med karl till att se den. :P



Puss

2009-10-29 @ 02:48:48
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0